Žáci druhého stupně byli rozděleni tak, že šestý a sedmý ročník téma půda zpracovával ve 4 blocích projektového vyučování. V bloku jazyka českého se snažili porozumět pojmům jenž souvisejí s půdou, tvořili křížovky, básničky a další aktivity. V jazyce anglickém překládali související slova z jazyka českého a pracovali na interaktivním programu. V bloku zeměpis-matematika zmapovali sesuvy v okolí školy, provedli jejich změření a další zajímavé úkoly. Ve výtvarném bloku se snažili porozumět vzniku světa z různých bájí a toto vyjádřit prostřednictvím výtvarné práce.
Žáci osmého a devátého ročníku prošli naučnou stezkou a přímo v terénu poznávali lesní hrabanku, určovali půdní živočichy, měřili hustotu půdy, všímali si složení a typů půd. Cestou sbírali plastový odpad.
Celý dne nám přálo krásné, slunečné a teplé počasí, čímž se nám příroda odměnila za naši práci. |